Direct naar

    Jij ontvangt zorg van Carintreggeland. Jouw zorg wordt vastgelegd in het Elektronisch Clientendossier (ECD). Via het cliëntportaal heb jij inzicht in jouw dossier. Dat cliëntportaal heet Caren. De cliënt of de cliëntvertegenwoordiger is beheerder van het Caren account.

    Inloggen cliëntportaal Caren

    Je krijgt ondersteuning en zorg van Carintreggeland. Om jou goede zorg te kunnen bieden, rapporteren we daarover in het Elektronisch Cliënt Dossier (ECD). Natuurlijk wil je inzicht hebben in wat er over jou gerapporteerd wordt en welke afspraken er zijn gemaakt over de ondersteuning en zorg die je ontvangt. Daar helpt Caren je bij. Je kunt een account aanmaken met de koppelcode die je ontvangt wanneer je in zorg komt. Met dat account kun je via de link inloggen in Caren.

    Klik hier om in te loggen op Caren

    Wensen vastleggen

    Je kunt in Caren informatie over jouw wensen, behoeften en voorkeuren vastleggen. Zodat jouw zorgverleners gebruik kunnen maken van die informatie. Je kunt dat doen in het dossier gedeelte van Caren onder het kopje ‘Mijn Verhaal’. Als je een vraag liever niet wilt beantwoorden, dan sla je die gewoon over.

    Aan het eind van de vragenlijst krijg je de vraag of je het wilt delen met de zorgorganisatie. Dat is voor jouw zorgverleners een belangrijke knop. Want alleen dan kunnen zij deze informatie ook lezen. Heb je hierover vragen, dan vind je hier meer informatie: Mijn Verhaal : Caren

    Wil je ‘Mijn verhaal’ liever samen met een zorgverlener invullen, dan kan dat alleen als je de vragenlijst van ‘Mijn verhaal’ nog niet hebt ingevuld in Caren.

    Praktische informatie

    Alle cliënten (eerste contactpersonen van PG cliënten) hebben de koppelcode ontvangen. Koppelcode niet ontvangen? Vraag je zorgmedewerker. 

    Iedere nieuwe cliënt krijgt die koppelcode.

    Met vragen over het koppelen en het gebruik van Caren kun je terecht bij de helpdesk van Caren. https://carenzorgt.freshdesk.com/support/home

    Door middel van de knop Help, rechtsonder in het scherm van Carenzorgt.nl, kun je vragen stellen aan de leverancier van Caren.

    - Berichten die je verstuurt via Berichten in Caren, komen NIET terecht bij de zorgmedewerkers.

    - Afspraken die je toevoegt in de kalender in Caren zijn NIET zichtbaar in het dossier waar de zorgmedewerker mee werken.

    - De afspraken die door Carintreggeland gepland zijn en dus worden getoond in de kalender in Caren, worden weergegeven met een +- 60 min. erachter. Dit betekent dat er een marge van 60 minuten op die begintijd zit. Begint de afspraak om 09.15 uur dan vindt de zorg plaats tussen 08.15 uur en 10.15 uur.

    Met alle vragen over Caren kun je terecht bij de leverancier van Caren. Zij helpen je graag op weg.
    Op https://carenzorgt.freshdesk.com/support/home vind je heel veel informatie en kun je je vraag stellen.