Direct naar

    Jij ontvangt zorg van Carintreggeland. Jouw zorg wordt vastgelegd in het Elektronisch Clientendossier (ECD). Via het cliëntportaal heb jij inzicht in jouw dossier. Dat was tot 1 november mogelijk via het cliëntportaal van MyCaRe. Voor het nieuwe cliëntportaal Caren genaamd ontvang je een brief met een koppelcode.

    Heb je in de tussenliggende periode inzage in het cliëntportaal nodig dan kun je dat doorgeven aan het zorgteam.

    Inloggen cliëntportaal Caren

    Je krijgt ondersteuning en zorg van Carintreggeland. Om jou goede zorg te kunnen bieden, rapporteren we daarover in het Elektronisch Cliënt Dossier (ECD). Natuurlijk wil je inzicht hebben in wat er over jou gerapporteerd wordt en welke afspraken er zijn gemaakt over de ondersteuning en zorg die je ontvangt. Daar helpt Caren je bij. Je kunt een account aanmaken met de koppelcode die je ontvangt wanneer je in zorg komt. Met dat account kun je via de link inloggen in Caren.

    Klik hier om in te loggen op Caren

    Inloggen cliëntportaal MyCaRe

    Je kunt inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op onderstaande link om in te loggen.

    Klik hier om in te loggen op MyCaRe

    Let op! In verband met de overgang naar een nieuw cliëntportaal ist de informatie in dit portaal niet meer bijgewerkt vanaf 31 oktober 2024.

    Praktische informatie

    Cliënten (eerste contactpersonen van PG cliënten) die wonen in onze verpleeghuizen hebben de koppelcode inmiddels ontvangen. Alle andere cliënten ontvangen de koppelcode zo snel mogelijk via aangetekende post. Mocht je in de tussenliggende tijd al in Caren willen kijken, dan kun je de koppelcode opvragen bij je cliëntcontactpersoon (van Carintreggeland).

    Om zorginformatie in te kunnen zien moet je de zorgpagina van jezelf of je naaste koppelen aan de zorgaanbieder. Om te zorgen dat de persoonlijke informatie alleen met de goede personen gedeeld wordt, kan een koppeling met een zorgaanbieder alleen gemaakt worden met een code die ontvangt van de zorgaanbieder. Iedere nieuwe cliënt krijgt die koppelcode.

    Lukt het koppelen niet dan kun je bij de helpdesk van Caren terecht voor ondersteuning. https://carenzorgt.freshdesk.com/support/home

    Met alle vragen over Caren kun je terecht bij de leverancier van Caren. Zij helpen je graag op weg.
    Op https://carenzorgt.freshdesk.com/support/home vind je heel veel informatie en kun je je vraag stellen.